Tiešsaistes veikala babybrezza.ee (turpmāk – interneta veikals) īpašnieks ir Progressio OÜ (reģistrācijas numurs 14369571), adrese Hälli põik 12, Hābersti pilsētas daļa, Tallina, Harju apriņķis 13521.

Tirdzniecības līguma spēkā esamība, informācija par precēm un cenu

Tirdzniecības nosacījumi stājas spēkā, iegādājoties preces no interneta veikala.

Interneta veikalā pārdošanā esošo preču cenas ir norādītas pie precēm. Cenai nāk klāt preces piegādes izmaksas. Visu interneta veikalā pārdošanā esošo preču cenas ir norādītas eiro valūtā.

Preču piegādes cena ir atkarīga no Klienta atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes cena tiek norādīta, noformējot pasūtījumu.

Informācija par precēm ir norādīta interneta veikalā blakus konkrētajai precei.

Pasūtījuma noformēšana

Pasūtījuma noformēšana

Pasūtījuma veikšanai vēlamās preces ir jāpievieno grozam. Lai noformētu pasūtījumu, ir jāaizpilda prasītie lauki un ir jāizvēlas piemērots preču piegādes veids. Pēc pasūtījuma noformēšanas uz ekrāna ir redzama pasūtījuma summa, kuru var droši apmaksāt, izmantojot šādus maksāšanas veidus:

Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

NB! Maksājot ar bankas saiti, bankas lapā noteikti noklikšķiniet uz pogas “Atpakaļ pie tirgotāja”.

Maksājumu starpnieks ir Montonio Finance OÜ. Apmaksa tiek veikta drošā vidē ārpus interneta veikala – maksājot ar bankas saiti – atbilstošās bankas vidē, bet maksājot ar kredītkarti – Montonio Finance OÜ vidē. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes informācijai. Līgums stājas spēkā, kad apmaksājamā summa ir ieskaitīta interneta veikala norēķinu kontā.

Interneta veikala īpašnieks ir personas datu atbildīgais pārzinis, kas maksājuma veikšanai nepieciešamos personas datus pārsūta pilnvarotajam datu apstrādātājam uzņēmumam Montonio Finance OÜ.

Ja pasūtīto preci nav iespējams piegādāt saistībā ar to, ka prece ir beigusies, vai kāda cita iemesla dēļ, tad pircējs par to tiek informēts pie pirmās izdevības, un samaksātā summa (tai skaitā maksa par piegādi) tiek atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma nosūtīšanas.

Piegāde

Preces saņemšanai pircējam ir šādas iespējas:

DPD, ierodoties pašam

Preces piegādes izdevumus sedz pircējs, piegādes izmaksas tiek uzrādītas pie attiecīgā piegādes veida.

Igaunijas teritorijā sūtījumi parasti nonāk pircēja norādītajā galamērķi 1-3 darbadienu laikā, skaitot no tirdzniecības līguma spēkā stāšanās. Piegāde ārpus Igaunijas teritorijas notiek 30 kalendāro dienu laikā.

Izņēmuma gadījumos preces var tikt piegādātas līdz 45 kalendāro dienu laikā.

Atkāpšanās tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atkāpties no interneta veikalā noslēgtā līguma 14 dienu laikā.

NB! Atkarībā no preces pircējam var nebūt atkāpšanās tiesību, atbilstošos produktus un pakalpojumus šādā gadījumā ir jāuzskaita un tiem ir jāatbilst saistību tiesību likuma 53.p. 4.d. nosacījumiem.

Attiekšanās tiesības netiek piemērotas, ja pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu tiesības atgriest preces 14 dienu laikā, pasūtītās preces nedrīkst izmantot citādi, kā vien nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un funkcionēšanu tādā veidā, kas ir atļauts preču pārbaudei fiziskajā veikalā.

Ja prece ir lietota citiem mērķiem nekā tas ir nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un funkcionēšanu, vai arī ja uz tās ir lietošanas vai nodiluma pēdas, tad interneta veikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai atgriestu preces, ir jāiesniedz iesniegums par atkāpšanos no pirkuma un jānosūta tas uz e-pasta adresi info@babybrezza.lv, vēlākais, 14 dienu laikā no preces saņemšanas.

Preces atgriešanas izdevumus sedz pircējs, izņemot tad, ja prece tiek atgriesta tāpēc, ka tā neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareiza prece vai prece ar defektu).

Pircējam prece ir jāatgriež 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas, vai arī jāiesniedz apliecinājums, ka minētā perioda laikā prece ir nodota pārvadātājam.

Interneta veikals, saņemot atgriesto preci, atmaksā pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no iesnieguma par atkāpšanos no pirkuma saņemšanas, visu pircēja veikto samaksu.

Interneta veikals var atteikties veikt naudas atmaksu, līdz tas ir saņēmis preci, kas ir līguma priekšmets, vai līdz pircējs ir iesniedzis apliecinājumu, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kurš no šiem notikumiem ir iestājies agrāk.

Ja pircējs ir izvēlējies citu piegādes veidu, nevis vislētāko parasto piegādes veidu, tad interneta veikalam nav patērētājam jāatmaksā izdevumi, kas pārsniedz ar parasto piegādes veidu saistītos izdevumus.

Interneta veikalam ir tiesības atkāpties no darījuma un prasīt, lai pircējs atgriež preci, ja interneta veikalā kļūdaini norādītā preces cena ir būtiski zemāka par tirgus cenu.

Pretenziju iesniegšanas tiesības

Interneta veikals atbild par pircējam pārdotās preces neatbilstību līguma nosacījumiem vai tās trūkumiem, kuri ir bijuši jau preces nodošanas brīdī un kuri atklājas divu gadu laikā no preces nodošanas pircējam. Tiek pieņemts, ka pirmo sešu mēnešu laikā pēc lietas nodošanas pircējam, trūkumi pastāvēja jau lietas nodošanas laikā. Atbilstošā pieņēmuma apgāšana ir interneta veikala pienākums.

Atklājoties trūkumiem, pircējam ir tiesības, vēlākais, divu mēnešu laikā vērsties pie interneta veikala, nosūtot e-pasta vēstuli uz adresi info@babybrezza.lv vai zvanot uz tālruni: +372 5346 6343

Interneta veikals neatbild par trūkumiem, kas radušies pēc preces nodošanas pircējam.

Ja interneta veikalā iegādātajai precei ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs interneta veikals, tad interneta veikals šādu preci salabo vai aizvieto. Ja preci nav iespējams salabot vai aizvietot, tad interneta veikals atmaksā pircējam visus ar tirdzniecības līgumu saistītos izdevumus.

Interneta veikals atbild uz patērētāja iesniegto sūdzību 15 dienu laikā rakstiski vai, izmantojot līdzekļus, ar kuriem šo faktu var rakstiski apliecināt.

Tiešais mārketings un personas datu apstrāde

Interneta veikals izmanto pircēja iesniegtos personas datus vienīgi pasūtījuma apstrādei un preces nosūtīšanai pircējam. Interneta veikals nodod personas datus pārvadāšanas pakalpojuma sniedzējam, lai tas var nogādāt preci.

Interneta veikals sūta uz pircēja e-pasta adresi jaunumus un piedāvājumus vienīgi tad, ja pircējs ir paudis šādu vēlēšanos, ievadot interneta lapā e-pasta adresi un apstiprinot savu vēlmi saņemt tiešā mārketinga paziņojumus.

Pircējs var jebkurā laikā atteikties no piedāvājumiem un jaunumiem, kuri tiek sūtīti uz viņa e-pasta adresi, dodot par to zināt ar e-pasta starpniecību vai sekojot nosūtītajā e-pasta vēstulē sniegtajiem norādījumiem.

Strīdu atrisināšana

Ja pircējam attiecībā uz interneta veikalu ir pretenzijas, tad par to jāpaziņo, rakstot uz e-pasta adresi  info@progressio.lv vai zvanot uz tālruni: +372 5346 6343

Ja pircējs un interneta veikals nespēj atrisināt strīdu savstarpējas vienošanās ceļā, tad pircējs var vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Ar strīdu risināšanas nosacījumiem var iepazīties šeit, turpat var iesniegt arī pieteikumu. Patērētāju strīdu risināšanas komisijas kompetencē ietilpst tādu strīdu risināšana, kas izriet no pircēja un interneta veikala starpā noslēgta līguma. Pircēja sūdzību komisija izskata bez maksas.Risinājumu pircēja sūdzībai var arī meklēt Eiropas Savienības patērētāju problēmu risināšanas platformā.